Вашата количка
Нямате артикули в количката.

Рекламации и връщане

Важно!

Върнати поръчки БЕЗ опис и разписка от Еконт Експрес за платената сума НЯМА ДА БЪДАТ ПРИЕМАНИ!

 

Доставка:

      Фирма ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД извършва доставки на стоки единствено и само на територията на Република България.

Доставката включва, поръчаната от клиента стока, опис на стока/стоки, фактура/касова бележка, товарителница и гаранционна карта (ако стоката е гаранционна).

Доставката може да бъде извършена, както на адрес посочен от клиента, така и до офис на куриерската фирма - до поискване, при което лицето се задължава да присъства лично при получаване на стоката.

Клиентът се задължава, при извършване на поръчката, да предостави необходимата информация за доставка, а именно : Лице за контакт, телефон за връзка, e-mail адрес, адрес за доставка.

Фирма ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД си запазва правото да отказва поръчки направени от клиента, без да поема допълнителни ангажименти към лицето направило поръчката.

Връщане на стоки:

      Стоките следва да са в перфектен търговски вид, неползвани, без следи от употреба, с ненарушена опаковка, в пълна комплектовка, придръжени от всички документи от продажбата: фискални бонове, опис, фактури, гаранционни карти или др.-Чл. 125 т.4 от ЗЗП уреждат тези взаимоотношения.

По оригиналните опаковаки/кутии да не се лепят стикери, товарителници, надписи и тиксо.

Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) (1) Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект и когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.

Стоки  които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;  запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето НЕ могат да бъдат върнати-Чл. 57. т.5 от ЗЗП урежда тези взаимоотношения.

(2) Потребителят заплаща само преките разходи за връщането на стоките по ал. 1 с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати, или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя.

      Връщането на стоки в случай на използване правото на отказ или след Преглед и тест при продажба от разстояние се осъществява за сметка на клиента.

ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД получава пратките в следния офис на куриерска служба Еконт гр.София, офис Сточна гара, за ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД,

тел. 0878504074.

Връщането на платената за стоките цена се извършва по платежния метод, използван от клиента за заплащане на поръчката или по друг одобрен от двете страни начин. Стоките се изпращат с опция преглед и тест, неупотребявани, с перфектна опаковка и външен вид, годни за продажба и придружени от продажбения опис. След преглед и тест и приемане на стоката обратно, стойността на върнатите стоки се изплаща към клиента с пощенски паричен превод до съответния офис на Еконт в срок до 14 дни.

Стоките в Promoclub.bg се изпращат с опис на поръчка, на който е отбелязана номера на поръчката, даните на клиетна, търговската гаранция  която ползва всеки продукт. Гаранцията не покрива компоненти на продукта с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.)

При проблем с продукт, които се нуждае от ремонт или замяна, съответният се изпраща от офис на Еконт до:
офис на Еконт София Сточна гара
за ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД
, 0878 50 40 74
Куриерската такса се поема от търговеца единствено в случаите на дефектна (фабрично повредена стока) или на грешно изпратен артикул.

Продукт, непридружен от оригиналните документи за покупко-продажба няма да бъде приеман за гаранционен ремонт, а куриерските разходи ще се начислят на клиента.

Продукт върнат за ремонт или замяна, които при преглед и тест установен като работещ, куриерскта услуга се начислява за сметка на клиетна.

Стоките, подлежащи на ремонт се ремонтират в срок от 30 дни, освен ако за ремонта не се очаква доставка на части, за което клиентът ще бъде изрично уведомен. Търговска гаранция на продуктите се удължава със срока на ремонта.

Рекламация на стоки за неокоплектованост, липсващи продукти, несъответствия, транспортни дефекти получени от клиента без ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ преглед и тест пред Еконт Експрес НЯМА да бъдат уважени, както и на такива приети без забележка след преглед.

За какъв период от време приключва дадена рекламация?

Колко време ще е необходимо за да приключи даден процес зависи изключително много от типа рекламация, налага ли се качествен контрол за продукта, за какъв период от време ще ни бъде доставен обратно дадения артикул и ред други фактори. Важно е да се знае, че в този процес участват няколко екипа специалисти и всеки един етап от рекламацията е свързан с административна обработка.Чисто технически минималният срок, в който този процес би могъл да бъде приключен е 10  работни дни.

 

ТОП ОФЕРТИТЕ БГ ООД
0878504074
[email protected]